Допомогу у складанні заяви у зв’язку з неналежною якістю послуг централізованого опалення мешканцям багатоквартирного будинку надали юристи Ресурсного центру з питань самоорганізації населення для мешканців Чернігівської області, який працює на базі громадської організації «Центр Доброчин».
Не в усіх помешканнях, які підключені до системи централізованого опалення з початку опалювального періоду стало тепло. За діючими нормами температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) не може бути нижче ніж +18 градусів, у наріжних кімнатах + 20 градусів. Якщо у вашій оселі температура повітря нижча за нормативну, звертайтесь до постачальника послуг централізованого опалення для усунення причин неналежного надання послуг.
Звернення може бути в усній формі за допомогою телефонного зв’язку або у письмовій формі. Нижче наводиться зразок оформлення заяви (може бути як колективною, так і від окремого споживача).
Повідомлення споживача незалежно від його форми обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов’язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім’я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
Метою проекту «Посилюємо демократію участі на Чернігівщині», що здійснюється Центром «Доброчин» за підтримки Програмної ініціативи МФВ «Демократична практика”, є посилення спроможності членів територіальних громад брати активну участь в реалізації місцевої демократії.
You must be logged in to post a comment Login